Därför valde vi polisyrket IGEN!
"Behovet av att göra skillnad på riktigt... Gemenskapen…" Anledningarna till varför poliser väljer att komma tillbaka till polisyrket är väldigt lika. Sedan 2016 har 100-talet poliser "återvänt" till Stockholm. Vi har pratat med några återvändare: Björn, Arvid och Mats, om varför de lämnade men valde polisyrket - igen!