Poliser i arresten... istället för på gator och torg
Efter att det nya företaget tog över arrestbevakningen i polisregion Nord har poliser, sedan i maj täckt företagets "schema-luckor" b la i arresten. Först efter påskrivet avtal framkom att företaget saknade tillräcklig bemanning. Den uppkomna situationen i region Nord påverkar också polisverksamheten i region Stockholm.