Idag firar vi Polisens Dag!
Vi bjuder på fika på olika polisstationer/arbetsplatser och syns på olika sociala medier där vi lyfter fram olika hälsningar till poliserna. Varför en Polisens Dag? Jo, för att hylla det viktiga arbete som alla poliser i hela landet gör, varje dag dygnet runt... för att skapa ett tryggt samhälle men också för att lyfta vad vi tycker är "Världens bästa yrke".